دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

سمپاشی ساس

خريد و فروش

سمپاشی ساس

۵۹ بازديد

 آلودگی و خطرات ساس را جدی بگیرید!

اگر ساختمانی آلوده به ساس باشد، باید فرض کرد که خانه های مجاور نیز آلوده هستند، مگر اینکه خلاف آن با بازدید از خانه ثابت شود. متأسفانه اکثر مردم از بیماری ها و آلودگی هایی که ساس می تواند برای خود و فرزندانشان داشته باشد بی اطلاع هستند و آنها را جدی نمی گیرند. در این میان بسیاری از افرادی که از این مشکل رنج می برند یا از اعتراف آن خودداری می کنند و یا نمی دانند. با این وضعیت باید برای از بین بردن این آفت سریع عمل کرد. یکی از راه های از بین بردن این آفت سمپاشی ساس است. با این کار خانه شما به طور کلی و تمام نقاط مشکوک سمپاشی می شود تا هجوم ساس در خانه از بین برود. البته باید گفت که در بیشتر موارد استفاده از حشره کش های معمولی فایده ای ندارد. این حشره کش ها حاوی مقدار کمی سم هستند تا مشکلی برای انسان ایجاد نکنند. اما همین مشکل می تواند از ناپدید شدن کامل ساس ها جلوگیری کند. بنابراین استفاده از سموم با ترکیب مناسب از حشره کش ها برای سمپاشی ضروری است. این کار نیز مانند هر شغل دیگری نیاز به تخصص و مهارت دارد، پس باید به افراد قابل اعتماد و حرفه ای سپرده شود و از انجام این کار به صورت شخصی خودداری شود. در ادامه این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد. مجموعه ماداکتوریکی از بهترین شرکت‌های سمپاشی ساس تهران است.
 
ویژگی های ساس چیست؟
 
ساس ها حشرات کوچکی هستند که از خون انسان یا حیوان تغذیه می کنند. رنگ آنها صاف، بیضی شکل و قهوه ای مایل به قرمز است. آنها می توانند در تخت، مبلمان، فرش، لباس، و چیزهای دیگر زندگی کنند و در شب بیشتر فعال هستند. ساس ها بال ندارند، بنابراین باید خود را به انسان یا حیوانات بچسبانند تا از مکانی به مکان دیگر حرکت کنند. دو نوع ساس وجود دارد که از خون انسان تغذیه می کند. آنها با نام های علمی CIMEX LECTULARIUS و CIMEX HEMIPTERUS شناخته می شوند. ساس ها یک مشکل رو به رشد در همه انواع خانه ها از جمله خانه های شخصی، خوابگاه ها، کشتی های تفریحی، پادگان های نظامی و پناهگاه ها هستند.
 
 
علائم گزش ساس و آلودگی به ساس
 
ساس قبل از گاز گرفتن یک ماده بی حس کننده ترشح می کند تا فرد هنگام گاز گرفتن آن را احساس نکند و به راحتی بتواند تغذیه کند. با این حال، ممکن است چند روز طول بکشد تا علائم نیش ساس ظاهر شود. علائم ساس از فردی به فرد دیگر متفاوت است. حتی ممکن است فرد پس از گزش ساس هیچ علامتی نداشته باشد. اما می توانید علائم نیش ساس را در زیر مشاهده کنید:
 
محل گزش ساس قرمز و متورم است و لکه سیاهی در وسط آن دیده می شود.
خطی یا گروه بندی شده با علائم گزش متفاوت است.
خارش داره
میسوزه.
آمپول های پر از مایع
همچنین ممکن است لکه های خونی بر روی ملحفه های خود در اثر نیش ساس داشته باشید.
لازم به ذکر است که نیش ساس می تواند باعث خونریزی شود، بنابراین بهتر است از آن اجتناب کنید.
 
 
گزش ساس در کجای بدن رخ می دهد؟
ساس ها می توانند هر قسمتی از بدن شما را گاز بگیرند. با این حال، آنها معمولاً در هنگام خواب نواحی در معرض پوست را انتخاب می کنند. این شامل صورت، گردن، بازوها و دستان شما می شود. اگر معمولاً در رختخواب لباس خواب می پوشید، حشره در طول خط لباس نیش می زند.
 
آیا ساس ها هر شب گاز می گیرند؟
 
پاسخ به این سوال باید خیر باشد. در واقع ساس ها می توانند تا چند هفته بدون غذا باقی بمانند. این ممکن است چیز خوبی به نظر برسد، اما باید گفت که تشخیص وجود ساس در خانه را دشوار می کند. در واقع، ممکن است چندین هفته طول بکشد تا متوجه حضور آنها در خانه خود شوید. و این می تواند چیز بدی باشد. زیرا ساس ها می توانند خیلی سریع تولید مثل کنند و تولید مثل کنند.
 
 
تشخیص وجود ساس در خانه
برای اینکه بدانید خانه شما آلوده به ساس است، باید به دنبال علائم زیر در خانه خود باشید:
 
لکه های قرمز روی ملحفه، بالش یا تشک شما که می تواند نشانه ساس باشد.
لکه های تیره به اندازه دانه روی ملحفه، بالش یا تشک شما که می تواند مدفوع ساس باشد.
تخم مرغ یا پوسته تخم ساس های کوچک را مشاهده کنید
پوست‌های زرد کوچک که اسکلت بیرونی ساس‌ها هستند و با رشد می‌افتند
بوی کپک در نزدیکی تخت شما یا انبوهی از لباس ها
خود ساس را مشاهده کنید
شما همچنین می توانید زمانی که در خانه هستید توسط ساس گزیده شوید و بنابراین متوجه وجود ساس خواهید شد. گزش ساس معمولاً کوچک، کمی متورم و قرمز است. این نیش می تواند خارش داشته باشد و تا 14 روز پس از گزش قابل مشاهده است. البته باید گفت که واکنش هر فردی به نیش ساس با فرد دیگری متفاوت است. محل گزش شما ممکن است بسیار متورم شده باشد و حتی ممکن است به آن واکنش نشان ندهید. البته باید گفت که در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر باید سریعا به پزشک مراجعه کنید:
گزش زیاد روی بدن شما
تاول
عفونت های پوستی (حساسیت یا ترشح شدید مانند چرک)
واکنش آلرژیک (قرمزی و تورم پوست یا کهیر)
برای انجام سمپاشی در شرش تهران به لینک زیر مراجعه کنید.
 
هزینه سمپاشی ساس در منزل
هزینه اسپری ساس برای منزل می تواند تابع موارد و شرایط مختلفی باشد. در ادامه تعدادی از عوامل موثر بر هزینه سمپاشی ساس را بیان خواهیم کرد:
 
نوع و مساحت فضایی که ساس ها باید سمپاشی شوند
نوع و قیمت سم مورد استفاده برای سمپاشی ساس
فاصله بین شرکت و محل سکونت برای حمل و نقل
گونه های حشره
سمپاشی ماداکتور با تخصص و مهارت فراوان در زمینه از بین بردن حشرات خانگی انواع خدمات سمپاشی ساس را با هزینه مناسب در اختیار شما قرار می دهد.
 
راه های کنترل ساس در خانه
در زیر 3 روش خانگی برای خلاص شدن از شر ساس را توضیح می دهیم:
 
ساس ها را به طور طبیعی با گرما یا سرما از بین ببرید: گرما می تواند راه موثری برای از بین بردن ساس باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید لباس ها و ملحفه های آلوده خود را به مدت 30 دقیقه در آب بسیار داغ بشویید تا از نابودی کامل ساس اطمینان حاصل کنید. پس از شستن آنها به مدت 30 دقیقه آنها را خشک کنید. علاوه بر دمای بالا، می توانید از دمای پایین نیز برای از بین بردن ساس استفاده کنید. برای این منظور، اقلام آسیب دیده ممکن است به مدت 4 روز در دمای صفر درجه قرار گیرند. یکی از مزایای این روش غیر سمی و موثر بودن آن است. یکی از معایب این روش عدم امکان استفاده از آن برای تمامی دستگاه ها می باشد.
استفاده از بخار: برای از بین بردن ساس ها نیز می توان از بخارشوی استفاده کرد. این روش برای مبل ها و تشک های بزرگ که قابل شستشو نیستند می تواند موثر باشد. مزیت این روش کارایی آن است. یکی از معایب استفاده از این روش نیاز به ماشین لباسشویی با بخار است که در دسترس همگان نیست و این روش می تواند به پارچه های وسایل نیز آسیب برساند.
استفاده از روکش های ساس: استفاده از این روکش ها می تواند در جلوگیری از قرار گرفتن ساس در تشک و مبل نیز موثر باشد. یکی از مزایای این روش مقرون به صرفه بودن، سمی نبودن و سادگی آن است. یکی از معایب این روش این است که ساس ها را از بین نمی برد.
 
 
مراحل سمپاشی ساس در منازل و ساختمانها
 
اولین قدم در سمپاشی ساس تشخیص است. هنگامی که از وجود ساس در خانه خود مطمئن شدید، باید اقدامات زیر را برای کنترل آنها انجام دهید:
 
مرحله 1: مناطق آلوده را شناسایی کنید
از آنجایی که ساس ها به سرعت تکثیر می شوند، پیدا کردن آنها قبل از شروع تولید مثل مهم است. با در نظر گرفتن این موضوع، مناطق زیر را برای سمپاشی ساس بررسی کنید:
 
تشک و اطراف تخت شما
فضای بین دیوار و تخت
بین کوسن های مبل و درزهای آن
دور تا دور فرش و درزهای بین فرش ودیوار
از چراغ قوه استفاده کنید و هر قسمت را به دقت بررسی کنید. به دنبال مدفوع ریز تیره، ساس های زنده یا تخم مرغ های کوچک زرد کم رنگ باشید.
 
در صورت مشاهده ساس در هر یک از مکان های ذکر شده، بهتر است میزها و کمدهای آن مکان را نیز بررسی و مشاهده کنید.
 
مرحله دوم: ساس‌ها را مهار و متوقف کنید
وقتی متوجه شدید که خانه شما پر از ساس است، باید اقداماتی را برای مهار و کنترل آن انجام دهید. یکی از راه های سریع و آسان برای جلوگیری از رشد و گسترش ساس، جمع آوری آنها با جاروبرقی است.
 
برای جلوگیری از حضور ساس های زنده، تشک، داخل کمد، درزها و درزهای مبلمان، فرش های خود و هر مکان دیگری را که متوجه علائم هجوم ساس می شوید، کاملاً جاروبرقی بکشید.
وقتی کارتان تمام شد، محتویات کیسه جاروبرقی خود را در یک کیسه پلاستیکی ببندید و دور بیندازید.
هنگامی که تمام مناطق آسیب دیده را جاروبرقی کشیدید، ملحفه ها، لباس ها و سایر موارد آلوده را به طور کامل در آب گرم و با دمای بالا بشویید. اگر نمی‌توانید چیزهایی مانند مبل‌ها را بشویید، می‌توانید با بخار آب بشویید
 
مرحله 3: اسپری ساس
اکنون زمان آن است که یک بار برای همیشه از شر ساس خلاص شوید. برای این کار می توانید از روش های زیر برای سمپاشی ساس استفاده کنید:
 
2 روش مرسوم برای از بین بردن و سمپاشی ساس
در اینجا به 2 روش رایج اسپری ساس اشاره می کنیم:
 
استفاده از حشره کش ها:
اگر درمان های خانگی برای خلاص شدن از شر ساس ها برای شما مفید نیست، می توانید از حشره کش ها استفاده کنید. حشره کش ها سمیت کمتری برای حیوانات خانگی و انسان دارند و به سرعت عمل می کنند. آنها همچنین برای کشتن حشرات به دوز کم نیاز دارند. اما مشکل این است که برخی از ساس ها در برابر این مواد شیمیایی مقاوم هستند. در این مورد، شما یا یک متخصص ممکن است نیاز به استفاده از یک حشره کش جایگزین، مانند پیرول ها مانند کلرفناپیر، یا نئونیکوتینوئیدها، که نسخه های مصنوعی نیکوتین هستند، داشته باشید. یکی از مزایای این روش کارآمد و سریع بودن آن است. همچنین ماهیت شیمیایی این عناصر می تواند یکی از معایب استفاده از این روش باشد.
 
از خشک کن استفاده کنید:
خشک کننده ها موادی هستند که ساس ها را با از بین بردن پوشش محافظ آنها از بین می برند. بدون این پوشش، حشرات به تدریج خشک می شوند و می میرند. استفاده از این روش دارای مزیت کارآمد و آسان برای استفاده است. از معایب آن می توان به کثیف بودن و مدت زمان مصرف طولانی تری نسبت به حشره کش ها اشاره کرد.
 
مرحله 4: مناطق آلوده را زیر نظر بگیرید
هفته ها یا حتی ماه ها طول می کشد تا به طور کامل از هجوم ساس خلاص شوید. هفته ای یک بار به مدت چند ماه ناحیه عفونی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درمان شما موثر است. اگر دوباره علائم ساس را مشاهده کردید، می توانید دوباره از اسپری ساس استفاده کنید.
 
مرحله 5: یک نابودگر استخدام کنید
سریع ترین و موثرترین راه برای خلاص شدن از شر ساس تماس با یک نابودگر حرفه ای است. تیم ما در سمپاشی ماداکتور هجوم ساس خانه شما را ارزیابی می کند و برنامه ای برای از بین بردن همه حشرات و بازگرداندن آرامش و آرامش به خانه شما ایجاد می کند.
 
سمپاشی ساس در تهران
 
تهرانی ها می توانند انواع خدمات سمپاشی ساس و آفات را دریافت کنند. اسپری سوسک را با بهترین کیفیت خدمات دریافت کنید و از مناسب ترین سموم استفاده کنید و از شر این حشرات خلاص شوید. فقط از طریق راه های ارتباطی معرفی شده در سایت سمپاشی ماداکتور با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.برای انجام سمپاشی سوسک آلمانی توسط تیم حرفه‌ای ماداکتور به لینک زیر مراجعه کنید.
 
 
نکات مهم بعد از سمپاشی ساس
 
اگر بعد از سمپاشی خیلی زود به خانه بروید، می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. زیرا غلظت و حجم سموم استفاده شده می تواند برای شما مضر باشد. به همین دلیل است که کنترل‌کنندگان آفات هنگام کار از ماسک استفاده می‌کنند تا به سلامت خود آسیب نرسانند. برای بازگشت به خانه باید بین دو تا چهار ساعت صبر کنید. در این مدت آفت کش در مبل، فرش و سایر اشیاء می نشیند و پس از سمپاشی ساس باعث از بین رفتن ساس می شود.
 
 
روش سمپاشی ساس
 
ساس ها را اسپری کنید و کاملا از بین ببرید
ریشه کن کردن ساس بسیار دشوار است. اگر ساس دارید، اکیداً توصیه می‌شود که از یک حشره‌کش حرفه‌ای برای سمپاشی ساس‌ها استفاده کنید. هر آفت کش دارای یک برچسب دقیق است که دستورالعمل هایی در مورد نحوه استفاده ایمن از محصول، کنترل آفات، مکان و زمان استفاده از آن و نحوه استفاده صحیح از آن ارائه می دهد. هنگام استفاده از آفت کش ها، اقدامات احتیاطی زیر را رعایت کنید:
 
قبل از خرید یا استفاده از آفت کش ها، برچسب را به دقت بخوانید تا متوجه شوید که کدام محصول برای شرایط شما مناسب است و با خیال راحت از آن استفاده کنید.
از سموم دفع آفات بر روی گهواره یا اسباب بازی استفاده نکنید.
از آفت کش های خانگی استفاده نکنید. اگرچه ممکن است ساده و بی ضرر به نظر برسند، اما بسیاری از دستور العمل های آفت کش های خانگی می توانند هم برای تهیه و هم برای استفاده خطرناک باشند. آنها می توانند به شما و خانواده شما آسیب برسانند.
 
چگونه از شر تخم ساس خلاص شویم
 
برای از بین بردن تخم ساس و کنترل جمعیت آنها می توانید از روش های زیر استفاده کنید:
 
· تمیز کردن و ضدعفونی کردن: برای کاهش تخم ساس ابتدا باید نقاطی که احتمال وجود تخم ساس وجود دارد را کاملا تمیز کنید. برای جمع آوری مواد آلوده از جاروبرقی یا جاروبرقی استفاده کنید. سپس محل را ضدعفونی کنید تا تخم ساس از بین برود.
 
استفاده از آفت کش های شیمیایی: برای کنترل ساس می توانید از سموم شیمیایی استفاده کنید. این آفت کش ها باید طبق دستورالعمل ها و دستورالعمل های سازنده استفاده شوند و از تماس مستقیم با پوست و مواد غذایی خودداری شود.
 
استفاده از روش های طبیعی: روش های طبیعی خاصی نیز می توانند در کنترل ساس موثر باشند. به عنوان مثال، می توانید از روش های حرارتی مانند استفاده از بخار یا حرارت زیاد برای از بین بردن تخم ساس استفاده کنید. همچنین استفاده از مواد طبیعی مانند روغن، روغن نعناع می تواند موثر باشد.
 
کاهش منابع غذایی و مکان‌های لانه‌سازی: تخم‌های ساس معمولاً در محیط‌هایی یافت می‌شوند که منابع غذایی و شرایط مناسب برای پرورش آن‌ها وجود دارد. بنابراین با کاهش منابع غذایی و رطوبت می توانید جمعیت آنها را کنترل کنید.
 
لازم به یادآوری است که برای کنترل تخم ساس بهتر است در صورت لزوم از خدمات شرکت کنترل آفات حرفه ای ماداکتور استفاده کنید.
 
 
ساس را با گاز اسپری کنید
استفاده از گاز نیز می تواند یکی از روش هایی باشد که به وسیله آن می توان ساس ها را به طور کامل از بین برد و پودر کرد. برای این منظور معمولا از گازهای ازن، دی اکسید کلرید یا دی اکسید کربن استفاده می شود. البته استفاده از این روش مستلزم عایق کاری خانه و گرفتن تمام ورودی های خانه است که ممکن است کمی سخت باشد.
 
بهترین شرکت اسپری ساس
 
در زمینه مبارزه با آفات به خصوص ساس برخی از شرکت ها خدمات لازم را در تهران ارائه می دهند. اما همه آنها کیفیت و مهارت لازم را ندارند و ممکن است هزینه ای که برای آنها خرج می شود بی فایده باشد. بنابراین، با انتخاب شرکت مناسب، باید یک بار برای همیشه از شر ساس ها و سایر آفات خلاص شوید. شرکت سمپاشی ماداکتور با تجربه و مهارت فراوان در کنترل انواع آفات و سمپاشی ساس و موش برای از بین بردن این حشرات به شما این اطمینان را می دهد که یک بار برای همیشه از شر حشرات خانه خلاص خواهید شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.